Länsi-RU

YLEISTÄ

Länsi-Rantasalmen Urheilijat ry on 22.1.1941 perustettu urheiluseura, jonka toimialueena on Rantasalmen kunnan läntinen osa. Yhdistyksen tavoitteena on luoda mahdollisuus harrastaa, kehittyä ja kilpailla valitsemassaan lajissa sekä seuratoiminnan avulla antaa mahdollisuus urheilun avulla terveelliseen ja hyviin elämäntapoihin ohjaavaan toimintaan. Vuosi 2019 on yhdistyksen 78. toimintavuosi.

TOIMINTA

Kesällä järjestetään yhdet yleisurheilukilpailut Tuusmäen Tunnelilavan urheilukentällä. Kisat järjestetään yhteistyössä Rantasalmen Urheilijoiden yleisurheilujaoston kanssa. Kisapäivä on 19.7.

Tarvittaessa kunnostetaan Tuusmäen Tunnelilavan urheilukentän aluetta lisää.

Syksyllä järjestetään perinteinen polkuretki Tuusmäen koululla.

Toimintaan mukaan toivotaan kaikkia urheilusta ja terveistä elämäntavoista kiinnostuneita ikään ja sukupuoleen katsomatta.