Taitoluistelu

RANTASALMEN TAITOLUISTELIJAT TOIVOTTAA SINUT TERVETULLEEKSI UPEAN LAJIN PARIIN!

Rantasalmen Taitoluistelijat harjoittelevat SuurSavohallissa, joka sijaitsee aivan Rantasalmen keskustassa urheilukentän läheisyydessä. Oheisharjoituksia pidetään yleisurheilukentällä ja kuntosalin ryhmäliikuntasalissa.

Seurassamme opetus on monipuolista ja sitä annetaan tasoryhmittäin. Tasoryhmiä on aivan aloittelijoista pidemmälle edistyneille kilpaluistelijoihin saakka. Seurassamme toimii myös SkateFit- kuntoluistelu- ryhmä.

Tule rohkeasti tutustumaan lajiin!

SuurSavohallin sivuilta pystyt tarkastamaan yleisöluisteluvuorot, joihin voivat osallistua kaikki pientä maksua vastaan.

Yleisöluisteluvuorot ovat vapaavuoro-nimellä. Vuoroja on mailattomia /ei saa käyttää mailaa) tai vapaavuoro, jolloin mailan käyttäminen on sallittua.

Jäällä saa käydä tutustumassa kaksi kertaa ilman maksuvelvoitetta.

Lisätiedot: Virpi Valkonen puh. 040 820 8406

YHTEISTYÖKUMPPANEITAMME OVAT:

JUVAN YRITYSHUOLTO

NESTE RANTASALMI

PEL-TUOTE

PIKONTAIPALEEN MAITOTILA ( JARI JA VIRPI VALKONEN)

PÄIVÖLÄN PUUTARHA

RANTASALMEN MAANRAKENNUS OY

RANTASALMEN OSUUSPANKKI

URAKOINTI HUUPPONEN OY

KIITOS YHTEISTYÖSTÄ!

ILMOITTAUTUMISLOMAKE KAUDELLE 2024-2025

RU Taitoluistelijat

Luistelupassi on kaikille luistelijoille pakollinen!

Luistelupassin hankkija sitoutuu noudattamaan Suomen Taitoluisteluliiton kurinpitosäännöksiä sekä eettistä ohjeistusta. Ilman tapaturmavakuutusta ei voi osallistua STLL:n jäsenseurojen harjoituksiin tai kilpailuihin.

Luistelukoulupassi

- alle 15-vuotiaat, jotka luistelevat maksimissaan 2 kertaa viikossa

- taitoluistelujaosto ostaa luistelupassin ja vakuutuksen luistelijalle

Harrasteluistelupassi (ostettava itse)

- yli 15-vuotiaat

- luistelijat, jotka luistelevat useammin kuin 2 kertaa viikossa

- vakuutuksellinen passi 71,50 €, vakuutukseton 26,50 €

- vakuutuksettoman passin voi hankkia, mikäli luistelijalla on olemassa luistelun kattava oma tapaturmavakuutus!

Kilpailupassi (ostettava itse)

- kilpailupassi ostetaan joko ikäryhmän ja taitotason mukaisesti tai vakuutuksettomana

- vakuutuksettoman passin voi hankkia, mikäli itsellä on olemassa luistelun kattava tapaturmavakuutus!

Passin hankkiminen:

www.stll.fi

TOIMITA KUVA / KOPIO PASSISTA HELI HÄKKISELLE!

heli.s.hakkinen@gmail.com, 040 7197763

Rantasalmen Urheilijoiden jäsenyys on luistelijoille pakollista.

Jäsenmaksut vuonna 2024:

aikuiset 25 €, alle 18-vuotiaat 10 €, perhemasku (samassa taloudessa asuvat) 60 €

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tule tutustumaan luisteluun kanssamme!

Vuoden liikuttaja-palkinto 2020 Rantasalmen kunta (luovutettu Tanhuvaarassa 6.5.2021)

Seuraa meitä myös facebookissa:

Jaosto on Suomen Taitoluisteluliiton jäsen. Suomen Taitoluisteluliitto ry:n nettisivuille pääset tästä linkistä https://www.stll.fi/