Pipolätkää junnuille (10-14-vuotiaille)

1.10.2024

Lokakuun alusta alkaen on junnujen mahdollista pelata pipolätkää SuurSavohallilla.

Pipolätkää pelataan pääsääntöisesti lauantaisin, mutta päivä saattaa vaihdella hallin käyttötarpeen mukaan. Junnujen ikähaarukka on 10-14 vuotta, mutta tästä voidaan poiketa tapauskohtaisesti (taitotaso muun muassa vaikuttaa).

Tulevat harjoitusajat:

lauantai 5.10. klo 12-13

lauantai 12.10. klo 12-13

sunnuntai 20.10 klo 12-13

lauantai 26.10 klo 12-13

lauantai 2.11 klo 10.30-11.30

Harjoituksissa on mukana vähintään 1 aikuinen valvomassa toimintaa. Minimivarusteet: kypärä, luistimet, kyynärpää- ja polvisuojat. Pelatessa voi meno kuitenkin olla jo kovaakin, joten suositeltavampaa on käyttää myös kaulasuojaa, rintapanssaria ja housuja. Hallilla ei ole tällä hetkellä mahdollista säilyttää varusteita, joten varusteet on toistaiseksi kuljetettava mukana.

Hinta: suurinpiirtein 10 €/kerta, joitakin muita pieniä kuluja voi tulla lisäksi. Näitä kuluja ovat esimerkiksi lisenssi, jonka seura hankkii pelaajille. Lisäksi mahdollisista tarvikkeista voi syntyä jonkin verran kuluja. Laskutus hoidetaan jälkikäteen, käteistä ei tarvitse mukaan ottaa.

Seura ostaa pipolätkää pelaaville pelaajille pelilisenssin. Lisenssi sisältää vakuutuksen. Jos kuitenkin haluat vain tulla kokeilemaan, niin muistathan, että lapsella on syytä olla vakuutus, joka kattaa myös harrastekiekon pelaamisen.

Nähdään hallilla!

Jos mieleen nousee kysymyksiä, niin ole yhteyksissä.

Heli Tilaeus, 041 5011594