Taitoluistelu

Rantasalmen Taitoluistelijoiden kevätnäytös 2023 Kaksin Karkuteillä.

RANTASALMEN TAITOLUISTELIJAT TOIVOTTAA SINUT TERVETULLEEKSI UPEAN LAJIN PARIIN!

Rantasalmen Taitoluistelijat harjoittelevat SuurSavohallissa, joka sijaitsee aivan Rantasalmen keskustassa urheilukentän läheisyydessä. Oheisharjoituksia pidetään yleisurheilukentällä ja kuntosalin ryhmäliikuntasalissa.

Seurassamme opetus on monipuolista ja sitä annetaan tasoryhmittäin. Tasoryhmiä on aivan aloittelijoista pidemmälle edistyneille kilpaluistelijoihin saakka. Seurassamme toimii myös SkateFit- kuntoluistelu- ryhmä.

Tule rohkeasti tutustumaan lajiin!

SuurSavohallin sivuilta pystyt tarkastamaan yleisöluisteluvuorot, joihin voivat osallistua kaikki pientä maksua vastaan.

Yleisöluisteluvuorot ovat vapaavuoro-nimellä. Vuoroja on mailattomia /ei saa käyttää mailaa) tai vapaavuoro, jolloin mailan käyttäminen on sallittua.

Jäällä saa käydä tutustumassa kaksi kertaa ilman maksuvelvoitetta.

Lisätiedot: Virpi Valkonen puh. 040 820 8406

YHTEISTYÖKUMPPANEITAMME OVAT:

RANTASALMEN MAANRAKENNUS OY, PIKONTAIPALEEN MAITOTILA ( JARI JA VIRPI VALKONEN), PEL-TUOTE, URAKOINTI HUUPPONEN OY, NESTE RANTASALMI, LVI- HAPRO OY, HOTELLI RINSSI-EVERSTI, JUVAN YRITYSHUOLTO

KIITOS YHTEISTYÖSTÄ!

ILMOITTAUTUMISLOMAKE KAUDELLE 2023 - 2024

RU Taitoluistelijat

Henkilötunnuksen ilmoittamisesta:

Huomioi, että mikäli ilmoitat tässä henkilötunnuksen, se välitetään normaalina sähköpostina eteenpäin. Henkilötunnuksen voit toimittaa Heli Häkkiselle esimerkiksi puhelimitse tai antamalla tiedon jäähallilla käydessäsi. Ilmoita henkilötunnus kuitenkin mahdollisimman pian lomakkeen täyttämisen jälkeen. Yhteystieto lomakkeessa hieman alempana.

Lisätietoa luistelupassista lomakkeessa alempana.

Luistelupassi on kaikille luistelijoille pakollinen!

Luistelupassin hankkija sitoutuu noudattamaan Suomen Taitoluisteluliiton kurinpitosäännöksiä sekä eettistä ohjeistusta. Ilman tapaturmavakuutusta ei voi osallistua STLL:n jäsenseurojen harjoituksiin tai kilpailuihin.

Luistelukoulupassi

• alle 15-vuotiaat, jotka luistelevat maksimissaan 2 kertaa viikossa
  • taitoluistelujaosto ostaa luistelupassin ja vakuutuksen luistelijalle

Harrasteluistelupassi (ostettava itse)

• yli 15-vuotiaat
  • luistelijat, jotka luistelevat useammin kuin 2 kertaa viikossa
  • vakuutuksellinen passi 62 €, vakuutukseton 32 €
  • vakuutuksettoman passin voi hankkia, mikäli itsellä on olemassa luistelun kattava tapaturmavakuutus

Kilpailupassi (ostettava itse)

• kilpailupassi ostetaan joko ikäryhmän ja taitotason mukaisesti tai vakuutuksettomana.
  • hinta: esim. kilpailupassi 3: 151 €, vakuutukseton passi: 90 €

PASSIN HANKKIMINEN:

www.stll.fi

TOIMITA KUVA/KOPIO PASSISTA HELI HÄKKISELLE!

heli.s.hakkinen@gmail.com, 040 7197763

Rantasalmen Urheilijoiden jäsynyys on luistelijoille pakollista.

Jäsenmaksut vuonna 2023:

aikuiset 20 €, alle 18-vuotiaat 10 €, perhemaksu (samassa taloudessa asuvat) 50 €

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tule tutustumaan luisteluun kanssamme!

Vuoden liikuttaja-palkinto 2020 Rantasalmen kunta (luovutettu Tanhuvaarassa 6.5.2021)

Seuraa meitä myös facebookissa:

Jaosto on Suomen Taitoluisteluliiton jäsen. Suomen Taitoluisteluliitto ry:n nettisivuille pääset tästä linkistä https://www.stll.fi/